12 d’ag. 2008

Els Biplaceros de Port del Comte......... Cap, I

Hola a tots, m'estreno al nostre Blog, us deixo uns vídeos de collons d'una de les ultimes volades en Parapent Biplaça a Port del Comte.

Com podreu veure amb aquest vídeo el passatger no estava massa d'acord en els últims instants en sortir a Volar,

Per que no es digui, que no som Professionals, per cert pugeu el volum per que el riure d'en Papi no te preu,,,,





Aquest altre es de la sortida del Coms, amb una Princesa, que em va petonejar, tant aviat varem tocar terra,,,, um, quin marruuu,,,




Be només en queda, agrair al Super Papi per les gravacions dels vols, i de l'empenta que em va donar per poder ser Biplacero,,,, dir-vos que després de 4 intents ja he aprovat la meva assignatura pendent, Biologia, m'ha costat molt, però al fi ja ho tinc tot fet,,,,,pendent nomes de la signatura del les practiques, i del primer de Setembre de l'entrega de tota la documentació podem dir que soc Pilot Biplaça amb totes les de la Llei.

Apa ens veiem, al Cel,

1 comentari:

Anònim ha dit...

felicitats XAVI
Ens veiem a. la compte a BergaWW

Pep A