12 de febr. 2009

Mundial a Valle Bravo


Ja podeu veure totes les fotos que faig fer durant el XI Mundial de Mèxic, a Valle de Bravo, a la web de sempre. Va ser una compe increïble, en el que es van trencar tots els records de dies volats i distàncies i recorreguts mai fets. En total van ser 10 mànegues, amb difícils proves de fins a 117 km i dies de + de 5 hores de vol.
Va guanyar Andy Aebi (1º a la PWC 2008), seguit del també Suís Stefan Wyss i tercer l'Eslovè Aljaz Valic. Jo vaig quedar el 11º d'un total de 150 pilots de 44 nacionalitats. Per països vam quedar els 12º.
Vaig començar assegurant molt el gol, dons la zona i el parapent eren novetats, i cada dia volant amb més confiança vaig poder anar recuperant posicions fins quedar-me a molts pocs punts dels top 10.
Gràcies a la meva experiència en competicions em van fer entrega d'un premi molt especial, Vela d'Or, per ser el pilot amb més Campionats FAI, 8 Mundials i 7 Europeus.

Gràcies a tothom i a l'Alioth pels ànims que he rebut durant aquest Mundial,

xevi